Thursday, February 18, 2010

ေနာက္ဆံုး အသည္းကြဲ ကဗ်ာ



ရက္စက္လိုက္တာ လို႔ ေျပာမထြက္ ေလာက္ေအာင္
ကၽြန္မ ႏွဳတ္ခမ္းေတြ ဆြံ႕အေနခဲ့ပါတယ္. . . .

ရွင္ေျပာခဲ့တဲ့ သက္ေရာက္မွဳတိုင္းမွာ တန္ျပန္သက္ေရာက္မွဳ ရွိခဲ့တယ္ဆိုရင္. . .
ကၽြန္မရဲ့ ျဖဴစင္တဲ့အခ်စ္အတြက္ တူညီတဲ့ တုန္ျပန္မွဳတဲ့လား ??????

ရွင့္ရဲ့ အသက္ရွဴသံတိုင္းကို ရူးသြပ္ခဲ့တဲ့ ကၽြန္မအတြက္
ရွင့္ရဲ့ မုသားအတိျပီးတဲ့ စကားေတြကို ယံုၾကည္မွဳအျပည့္နဲ႔ နားလည္ခဲ့တဲ့ ကၽြန္မအတြက္
ရွင့္အတြက္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ ထုပ္ပုိးျပီး ခရီးဆက္ေနတဲ့ ကၽြန္မအတြက္
ရွင္ေပးခဲ့တဲ့ အခ်စ္ဆိုတဲ့ အရာက . . .သိပ္ျပီး မတရားရာက်မေနဘူးလား ခ်စ္သူ. . . .

တခုေတာ့ ရွင္သိထားပါ ခ်စ္သူ. . .
ရွင္ရွာေဖြေနတဲ့ အေျပာခ်ဳိခ်ဳိ အပ်ဳိေခ်ာေခ်ာ ေတြထက္ေတာ့
ကၽြန္မရဲ့ ႏွလံုးသား ျဖဴစင္ေၾကာင္း ေလာင္းေၾကးထပ္ရဲပါတယ္ ခ်စ္သူ . . .

ကၽြန္မရဲ့ ျဖဴစင္တဲ့ အခ်စ္ေတြကို တန္ဖိုးမထားခဲ့တဲ့ ခ်စ္သူ ရွင့္ကို
ကၽြန္မ ခြင့္လႊတ္ျခင္းကင္းတဲ့ အမုန္းပန္းေလး တပြင့္ေတာ့
ရွင္နဲ႔ ထိုက္တန္စြာ ထာ၀ရ ပ်ဳိးထားမယ္ေနာ္ !!!!!!!!

(ရွင္ထိပ္ထား)
Oct 23,2009
4:30 pm


ေနာက္ဆံုးအသည္းကြဲ ကဗ်ာ

အေရးမပါတဲ့
အေဆြးကဗ်ာေတြ
ေရးေနရတာ (မင္းေၾကာင့္)
ေ၀းေနတဲ့အေၾကာင္း
ေတြးေနရင္းနဲ႔
မ်က္ရည္က်ရတာ (မင္းေၾကာင့္)
စိတ္ကူး တေစၦ ေျခာက္လန္႔လို႔
ညည အိပ္မရတာ (မင္းေၾကာင့္)
တည္ျငိမ္တဲ့ ႏွလံုးခုန္သံ
ပံုမမွန္ဘဲ
ေျဗာင္းဆန္ခဲ့တာ (မင္းေၾကာင့္)
အျပံဳးပန္းဥယ်ာဥ္မွာ
အမုန္းပန္းေလးတစ္ပြင့္ (မင္းအတြက္)
ငါ သြန္းပ်ဳိးေပးလိုက္ျပီ. . .။
ညညဆို ငါမငိုေတာ့သလို. . .. . .
နင့္ကိုေတြ႔ရင္လည္း ရင္မခုန္ေတာ့ဘူး. . .။ . . . ။



တိုက္ဆိုင္မွဳေတြနဲ႔ ကဗ်ာေလးတပုဒ္ပါ. . . .။

No comments:

Post a Comment