Friday, May 21, 2010

လမ္းခြဲရေအာင္ . . .

"လမ္းခြဲရေအာင္. . . "
ဆိုတဲ့ စကားေလးကို ကၽြန္မတို႕ ခ်စ္သူႏွစ္ဦး ခ်စ္သူသက္တမ္း ၁ ႏွစ္ခြဲမွာ ဘယ္ႏွၾကိမ္ေျမာက္မွန္းမသိ မေရမတြက္
ႏိုင္ေအာင္ ေျပာျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္ ... သိပ္ခ်စ္ၾကတဲ့ ခ်စ္သူႏွစ္ဦးၾကားမွာ ဒီလိုစကားမ်ဳိးေတြ ရွိေနတာ ရီစရာေတာ့ အေကာင္းသား ... ... ...

ကၽြန္မ သူနဲ႕ ခ်စ္သူေတြျဖစ္ျပီး သိပ္မၾကာခင္အခ်ိန္မွာ "လမ္းခြဲရေအာင္" ဆိုတဲ့ စကားကို သူ႕ဆီက ပထမဆံုးၾကားခဲ့ရတာပါပဲ ... အဲဒီအခ်ိန္ကေလ ကၽြန္မ အရမ္းေၾကာက္ခဲ့ရတာ ... သူနဲ႕ ကၽြန္မၾကားမွာ ရွိတဲ့ ျပႆနာကိုသာ ကၽြန္မ ေျဖရွင္းလိုက္မယ္ သူနဲ႕ေတာ့ မေ၀းခ်င္ဘူးေလ ... ဒီလိုနဲ႕ ျပႆနာကိုပဲ ရေအာင္ရွင္းခဲ့ၾကတာ ... သူရဲ႕ "ကိုကိုတို႕လမ္းခြဲၾကရေအာင္" ဆိုတဲ့ စကားက ကၽြန္မရင္ကို သိပ္ကို နာက်င္ေစတာ သူမသိပါဘူး ။ သူနဲ႕ ျပန္ျပီး အဆင္ေျပသြားတဲ့ အခ်ိန္တိုင္း ကၽြန္မ သူ႕ကို ေတာင္းဆိုခဲ့ဖူးတယ္ ... "လမ္းခြဲရေအာင္" ဆိုတဲ့ စကားကို မေျပာဖို႕ေပါ့ ... အဲဒီတုန္းက သူေျပာခဲ့ဖူးတယ္ ..."လမ္းခြဲရေအာင္လို႕ သူအရင္ စေျပာရတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္က ကၽြန္မ သူ႕ကို အရင္ေျပာျပီး ထားခဲ့မွာစိုးလို႕"တဲ့ေလ ... ... ...

"လမ္းခြဲရေအာင္... "လို႕ ကၽြန္မဘက္ကေရာ မေျပာခဲ့ဖူးလား ဆိုေတာ့ ....
ေျပာခဲ့ဖူးတာေပါ့ ...
"လမ္းခြဲရေအာင္ ကိုကို"လို႕ေလ ... ဘာလို႕ ေျပာခဲ့မိလဲဆိုရင္ ... ကၽြန္မ သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ သူ႕ကို ကၽြန္မေၾကာင့္ေတာ့ စိတ္မညစ္ေစခ်င္ဘူး .... ကၽြန္မ သူေပ်ာ္ေအာင္ ဘာမွ မလုပ္ေပးႏိုင္ဘူး ဆိုရင္ေတာင္မွ ကၽြန္မေၾကာင့္ေတာ့ သူ႕ကို စိတ္မညစ္ေစခ်င္ဘူး .... ဒါေၾကာင့္ ေျပာခဲ့ဖူးတာေပါ့ .... ... ...

သူနဲ႕ကၽြန္မကို ကံၾကမၼာကပဲ လွည့္စားေနတာလား မေျပာတတ္ဘူး .... သူကလည္း ကၽြန္မကို မ်က္စိေရွ႕က အေပ်ာက္မခံႏိုင္သလို ကၽြန္မကလည္း သူမရွိလို႕ မျဖစ္ဘူးေလ ... ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ေန႕ေတြ က အျမဲ ျပႆနာေတြနဲ႕ပဲ ျဖတ္သန္းေနရတယ္ .... တခါတေလ နားလည္မွဳေတြ လြဲတယ္ .... တခါတေလ အၾကိဳက္မတူတာေတြ ရွိတယ္ .... တခါတေလ သေဘာထားခ်င္း မတိုက္ဆိုင္တာေတြရွိတယ္ ... ဒီလိုနဲ႕ ... "ကိုကိုတုိ႕ လမ္းခြဲရေအာင္ .... " ဒါဆို လမ္းခြဲၾကတာေပါ့ ကိုကိုရယ္ ... " ဆိုတဲ့ စကား .... ထပ္ခါထပ္ခါ ေျပာေနၾကတဲ့ ကၽြန္မတို႕ ႏွစ္ေယာက္ၾကားထဲက စကားေလးေပါ့ ... ဒီလိုနဲ႕ ေျပာျပီးတိုင္းလည္း တေယာက္နဲ႕ တေယာက္ မေတြ႕ဘဲ ေနၾကတယ္ ... ဒါေပမယ့္ အၾကာၾကီးေတာ့ မခြဲႏိုင္ၾကပါဘူး ....

သူေျပာေနက် စကားရွိတယ္ ..." ျပႆနာေတြရွိတိုင္း သူအရမ္းပင္ပန္းျပီး ကၽြန္မ အနားက ထြက္သြားေပမယ့္ တကယ္တမ္းေတာ့ ကၽြန္မ မရွိဘဲလည္း သူမေနႏိုင္ဘူး"တဲ့ေလ .... ကၽြန္မလည္း အတူတူပါပဲ ... သူနဲ႕ ျပႆနာေတြ ျဖစ္ျပီးတိုင္း သူနဲ႕လမ္းခြဲခဲ့ေပမယ့္ ကၽြန္မအနားမွာ သူမရွိဘူးဆိုတဲ့ အေတြးက ကၽြန္မရဲ႕ အနာဂါတ္ ကို အဓိပၸါယ္မဲ့ေစတာ အမွန္ပါပဲ .... .. ဒီလိုနဲ႕ လမ္းခြဲရေအာင္လို႕ ခဏခဏေျပာေနၾကတဲ့ ကၽြန္မတို႕ခ်စ္သူႏွစ္ဦး တေယာက္နဲ႕တေယာက္ ေ၀းေ၀းမသြားႏိုင္ဘဲ အနားကို ျပန္ေရာက္ေရာက္လာတဲ့ အေၾကာင္းအရင္းေတြက အဲဒါေတြပဲ ထင္ပါတယ္ .... .... .....

ဒီေလာက္မ်ားေနတဲ့ ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ျပႆနာကို ဘယ္လို ေျဖရွင္းလဲဆုိရင္ေတာ့ ... "အခ်စ္" ... "စစ္မွန္တဲ့ ခ်စ္ျခင္းတရား" ... ကၽြန္မကေတာ့ ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္ ထားရွိတဲ့ "ခ်စ္ျခင္းတရား"နဲ႕ ေျဖရွင္းတယ္လို႔ ယူဆမိတာပါပဲ ... တခါတေလ သူ႔ရဲ႕လုပ္ရပ္ေတြက ကၽြန္မကို နာက်င္ေစသလို ကၽြန္မရဲ႕ လုပ္ရပ္ေတြကလည္း သူ႕စိတ္ကို ထိခိုက္မိေစမွာေပါ့ ... အဲဒီလို အျဖစ္အပ်က္ေတြကို နားလည္မွဳ မေပးႏိုင္ပါဘူး ... အမွန္ပါပဲ .... ကိုယ့္ကိုကိုယ္ေတာင္ နားလည္ဖို႕ ခက္ခဲတဲ့ ေလာကၾကီးမွာ ... သူတပါးကို အျပည့္အ၀ နားလည္ေပးဖို႕ဆိုတာ ... သိပ္ကို ခက္ခဲပါတယ္ .... ဒီေတာ့ ကိုယ္တိုင္နားလည္လက္မခံေပးႏိုင္တဲ့ အျဖစ္အပ်က္
ေတြ ရွိတာေပါ့ ... အဲဒီအျဖစ္အပ်က္ေတြဆို နားမလည္ေပးႏိုင္ရင္ေတာင္ သိပ္ခ်စ္ၾကတဲ့ အခ်စ္ေတြနဲ႔ ခြင့္လႊတ္ေပးလိုက္ၾကတယ္ ... .... ...


လမ္းခြဲျခင္း မွတ္တိုင္

"လမ္းခြဲျခင္းမွတ္တိုင္" တဲ့
ဒီမွတ္တိုင္မွာ
ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္
အၾကိမ္ၾကိမ္ ေျခစံုရပ္ဖူးခဲ့ၾကတယ္
လမ္းခြဲျခင္းမွတ္တိုင္ကေန
မတူညီတဲ့ လမ္းခြဲတခုစီကို
ေရြးခ်ယ္ခဲ့ၾကတယ္
သူေရြးတဲ့လမ္း သူေလွ်ာက္
ကၽြန္မေရြးတဲ့လမ္း ကၽြန္မေလွ်ာက္
ဒါေပမယ့္ေလ ...
အဲဒီလမ္းခြဲ၂ခုက
တေနရာရာမွ ျပန္ဆံုေနၾကေလ
ခုလည္း ...
ကၽြန္မတို႕၂ေယာက္
မတူညီတဲ့ လမ္းခြဲကို
ေလွ်ာက္ေနၾကျပန္ျပီ
ဒါေပမယ့္
ခုေလွ်ာက္ေနၾကတဲ့ လမ္းခြဲက
ျပန္ဆံုမယ့္ လမ္းခြဲလား ?
ျပိဳင္မ်ဥ္းေတြရဲ႕ လမ္းခြဲလား ?
ကၽြန္မ မသိဘူး!!!!

ရွင္ထိပ္ထား



No comments:

Post a Comment